Annons
Annons

Housekeeping Manager

Hotel C Stockholm

Welcome you to Hotel C Stockholm!

We offer 367 guest rooms, 11 meeting/event rooms, a Creative Corner, a bar, two restaurants + the world’s first permanent ICEBAR . We have an unbeatable central location next door to the Arlanda Express train and the Central Station. Our vision is to create unique Stockholm experiences for all guest and that’s why we started Stockholm C Information Desk. With our strong love for our city, we can offer you tailor made experiences for business and pleasure, curated by our Guest Experience team. So! Welcome to the heart of the city and remember; Stockholm starts here!

Nu letar vi efter dig som vill vara med och skapa servicemagi utöver det vanliga!

Sugen på att leda och utveckla vårt housekeeping team, på vår allra största avdelning? Du kommer ha fullt resultatansvar för din avdelning och arbeta aktivt med målstyrning för att uppnå både ekonomiska mål, såväl som mål för gästnöjdhet och personalnöjdhet. Du leder och planerar den operativa verksamheten på din avdelning och arbetar proaktivt med förbättringar, schema optimering och städkvalitet. Du ingår i hotellets avdelningschef grupp och har personalansvar för ett trettiotal härliga medarbetare. Tjänsten rapporterar direkt till Director of Operations.

Så vem är du?
Vi är säkra på att du älskar människor och är en driven, idérik problemlösare som sprider energi och skratt omkring dig vart du än går. Du är trygg i ditt ledarskap, du är duktig på att coacha ditt team framåt och din personliga seger är när teamet segrar tillsammans.  Du trivs allra bäst när du har en tydlig målbild framför dig, men själv får staka ut vägen dit och ta fullt ägandeskap för din avdelning och era resultat. Du brinner för att utveckla – inte förvalta – och strävar hela tiden efter att gång på gång överträffa gästens förväntningar.

Är det du? Kul! Hör av dig så tar vi en kaffe!

Kvalifikationer:
-Minimum 3 års erfarenhet av Housekeeping.
-Minimum 2 års erfarenhet i ledande position och av större personalgrupper (personalansvar).
-God förståelse för operativ planering och operativ drift av Housekeeping-avdelningar.
-Flytande engelska i tal och skrift.
-Erfarenhet av Cenium, Timeplan och PMI är meriterande.
-Kunskaper/bakgrund i HR/arbetsrätt är meriterande.
-Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100%. Sista ansökningsdag är 5/8 men ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare.

Funderar du fortfarande på något? Kontakta gärna Director of Operations Evelina Roos på evelina.roos@hotelcstockholm.se

Ansök här
Fler lediga jobb
Annons
Annons

Platsannonsera på Besöksliv

Söker du medarbetare från hotell och restaurangbranschen?

På besöksliv.se når du direkt personer med branscherfarenhet och kompetens i hela Sverige. Din platsannons publiceras i minst ett av våra nyhetsbrev. Vi har massor med nöjda och återkommande kunder, från alla delar av besöksnäringen.

Kontakta Informa på besoksliv@informa.se eller ring 08-34 03 02