Annons

Operations Manager

Auktionsverket Restauranger

Vill du vara med och göra Göteborg roligare?

Om verksamheten & tjänsten
Auktionsverket Restauranger drivs av Avenyfamiljen, som dagligen gör Göteborg roligare. Vi är en lokal aktör som utvecklar gator och torg genom fastighetsförvärv som omvandlas till hotell och restauranger. Restaurangerna är casual och vi har stor omsorg för råvaror och klimat. Våra hjärtan slår för Göteborg!

Vi söker nu en Operations Manager med ansvar för våra restauranger på Tredje Långgatan (Made in China, Taverna Averna, Olssons Vin, Tacos & Tequila och Kafé Magasinet). En mötesplats där du kommer att bidra till att Göteborg blir en roligare stad för upp till 7000 gäster och drygt 100 medarbetare per vecka. Rollen präglas av operativt arbete nära medarbetare och gäst samt administrativa delar kopplat till det operativa ansvaret för att kvalitetssäkra upplevelse, lokal och helhet. På Auktionsverket Restauranger värnar vi om våra medarbetare och erbjuder möjligheter att utveckla dina kunskaper inom ramen för branschen men även som ledare.

Kravprofil:
Du motiveras av att få dina medarbetare att växa och att skapa värde för gästen. Du tror på vikten av att vara närvarande i verksamheten för din egen personliga utveckling såväl som för gästupplevelsen och dina medarbetare. För att lyckas i rollen som Operations Manager behöver du vara utåtriktad, social och ha en positiv inställning. Arbetsmiljön präglas av mycket social interaktion med gäster såväl som med medarbetare. Du är professionell, prestigelös samt reflexiv i ditt sätt att arbeta och är strukturerad i din planering. Detta ger dig förutsättningar att framgångsrikt leda medarbetare, fördela arbetsuppgifter samt utveckla verksamheten löpande. Du är en inspirerande ledare som har förmågan att engagera dina medarbetare utifrån deras förutsättningar med en inkluderande och utmanande approach.

Kompetenskrav

• Goda kunskaper kring F&B-området
• Grundkunskaper i ekonomistyrning för restaurang
• Goda kunskaper i schemaläggning och proaktiv uppföljning
• Personalansvar där du har varit framgångsrik i ditt team-building arbete
• Talar svenska & engelska obehindrat
Meriterande erfarenheter:
• Tidigare ledare på medelstort restaurangbolag
• God kännedom kring Caspeco, Excel, Word och fakturaattesteringsprogram.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Arbetstiderna styrs av verksamheternas öppettider.
Ansök senast: 2019-03-05
Besök gärna våra verksamheter online: www.avenyfamiljen.se 
Avenyfamiljen, Tredje långgatan 9, 413 03 Göteborg

Kontaktperson
Ted Karlsson, HR Manager – ted@avenyfamiljen.se

Ange i ansökan att du sett annonsen på besoksliv.se. Se även alla våra lediga jobb på Besöksliv Jobb på Facebook

Ansök här
Fler lediga jobb
Annons
Annons

Platsannonsera på Besöksliv

Söker du medarbetare från hotell och restaurangbranschen?

På besöksliv.se når du direkt personer med branscherfarenhet och kompetens i hela Sverige. Din platsannons publiceras i minst ett av våra dagliga nyhetsbrev. Vi har massor med nöjda och återkommande kunder, från alla delar av besöksnäringen.

Kontakta Informa på besoksliv@informa.se eller ring 08-34 03 02