Annons

Operativ projektledare

7A

Gillar du att bygga relationer och att vara med i både planering och genomförande av konferenser och event? Är du en lagspelare som har ett genuint intresse för människor och drivs av att skapa upplevelser utöver det förväntade? Skulle du trivas i en fartfylld och expansiv organisation? Då kan detta vara jobbet för dig!

Vår vision och vår verksamhet

Sedan lokalerna på Strandvägen 7A började ta form 2006 har vi succesivt utökat vår verksamhet och driver idag tre kontors- och konferensanläggningar i centrala Stockholm. Våra framgångsfaktorer är dels anläggningarnas centrala lägen, men framför allt lyckas vi förena personlighet, omtanke och professionalitet på ett sätt som gör det lätt att trivas hos oss, både som gäst och medarbetare. Vi arbetar alla tillsammans för att nå vår vision – ”en upplevelse utöver det förväntade”. Som medarbetare hos 7A blir du en del av en dynamisk och expansiv organisation.

Om tjänsten

Som operativ projektledare hos 7A har du övergripande ansvar för att projektleda och vara med i genomförandet av event och konferenser. Du tar hand om detaljplanering från det att bokningen bekräftats och följer kunden i genomförande och uppföljning. I ditt dagliga arbete ingår både att vara delaktig i driften med välkomnande av gäster, öppning och stängning samt servering. Tillsammans med kollegor och platschef arbetar du mot uppsatta mål för kvalitet, service och kundnöjdhet samt mot ekonomiska nyckeltal.

Om dig

Vi söker dig som är framåtsträvande, social, omtänksam och ödmjuk. Du tycker om när tempot är högt, söker gärna nya lösningar och har en positiv grundinställning. Ditt sinne för detaljer är väl utvecklat och du gillar både att ”piffa” och hålla struktur och ordning. Din målsättning är, precis som vår, att ligga steget före för att möta gästens behov och skapa positiva kundupplevelser. Erfarenhet från en liknande befattning med kompetens inom konferens, servering och projektledning är ett krav, liksom att du är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. Du har också mycket goda kunskaper i Office.
Är du rätt person för tjänsten väntar en inspirerande roll på ett växande företag. Vi erbjuder en arbetsplats med stark teamkänsla och härlig anda.
Låter det här som en tjänst för dig? Varmt välkommen med din ansökan.

Arbetsgivare: 7A Sevena AB
Anställningsform: Tillsvidareanställning 100 % (6 månaders provanställning)
Startdatum: Snarast möjligt
Sista ansökningsdatum: 24 juli, urval sker dock löpande, så vänta inte med din ansökan

För ytterligare information vänligen kontakta
Eva Bloch
Culture Manager
Tel. 08-586 107 24

Louise Hellman Strand
Director of Sales and Operations Conference
Tel. 08-526 07 06

Ange i ansökan att du sett annonsen på besoksliv.se. Se även alla våra lediga jobb på Besöksliv Jobb på Facebook

Ansök här
Fler lediga jobb
Annons
Annons

Platsannonsera på Besöksliv

Söker du medarbetare från hotell och restaurangbranschen?

På besöksliv.se når du direkt personer med branscherfarenhet och kompetens i hela Sverige. Din platsannons publiceras i minst ett av våra dagliga nyhetsbrev. Vi har massor med nöjda och återkommande kunder, från alla delar av besöksnäringen.

Kontakta Informa på besoksliv@informa.se eller ring 08-34 03 02