Annons

Operativ projektledare med hög servicekänsla

7A Conference & Event

Gillar du att bygga relationer och att vara med i både planering och genomförande av konferenser och event? Är du en lagspelare som drivs av att skapa upplevelser utöver det förväntade? Skulle du trivas i en fartfylld och expansiv organisation? Då kan detta vara jobbet för dig!

Vår vision och vår verksamhet
7A driver tre kontors- och konferensanläggningar i centrala Stockholm; 7A Strandvägen, 7A Odenplan och 7A Centralen. Våra kunder väljer oss först och främst för den höga servicenivån, våra centrala lägen och det personliga och välkomnande bemötandet. Vår vision är att skapa en upplevelse utöver det förväntade. Det gör vi genom att arbeta målinriktat för att skapa en personlig, proffsig och hållbar miljö där goda affärer förenas med hjärta och värme.

Om tjänsten
Som operativ projektledare hos 7A har du övergripande ansvar för att projektleda och vara med i genomförandet av event och konferenser. Rollen är såväl operativ som administrativ – du tar hand om detaljplanering från det att bokningen bekräftats och följer kunden i genomförande och uppföljning.  Ungefär hälften av din tid är du med i konferensdrift och servar våra gäster med allt från att ställa iordning lokaler till måltidsservering.

Tillsammans med kollegor och platschef arbetar du mot uppsatta mål för kvalitet, service och kundnöjdhet samt mot ekonomiska nyckeltal.

Din profil
Vi söker dig som är utåtriktad, omtänksam och har ett genuint intresse för människor. Du tycker om när tempot är högt, söker gärna nya lösningar och har en positiv grundinställning. Ditt sinne för detaljer är väl utvecklat och du gillar både att ”piffa” och hålla struktur och ordning. Din målsättning är, precis som vår, att ligga steget före för att möta gästens behov och skapa positiva kundupplevelser. Erfarenhet från en liknande befattning med kompetens inom konferens, servering och projektledning är ett krav, liksom att du är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. Du har också mycket goda erfarenheter i Office.

Är du rätt person för tjänsten väntar en inspirerande roll på ett växande företag. Vi erbjuder en arbetsplats med stark teamkänsla och härlig anda. Varmt välkommen med din ansökan!

Anställningsform: Tillsvidareanställning 100%, med 6 månaders provanställning

Sista ansökningsdag: 2018-12-14, med löpande urval.

För ytterligare information vänligen kontakta
Eva Bloch, Culture Manager
Tel 08 586 107 24

Ansök här
Fler lediga jobb
Annons
Annons

Platsannonsera på Besöksliv

Söker du medarbetare från hotell och restaurangbranschen?

På besöksliv.se når du direkt personer med branscherfarenhet och kompetens i hela Sverige. Din platsannons publiceras i minst ett av våra dagliga nyhetsbrev. Vi har massor med nöjda och återkommande kunder, från alla delar av besöksnäringen.

Kontakta Informa på besoksliv@informa.se eller ring 08-34 03 02