Annons
Annons

Säljare till centralbokningen

Sabis Hotell & Möten

Sabis (Slagteriaktiebolaget i Stockholm) är ett familjeföretag grundat 1874. Vi vill skapa Sveriges bästa kundupplevelser inom mat och möten! Sabis har tre affärsområden: Sabis butiker med fem matbutiker, SABIS RESTAURANG & DELI med 27 restauranger och 12 caféer samt SABIS HOTELL & MÖTEN med tre hotell och två dagkonferensanläggningar. Vi omsätter ca 1 miljard SEK och företaget har idag ca 750 medarbetare. Sabis blev utsedd till Sveriges fjärde bästa arbetsgivare av våra medarbetare i Universums undersökning 2017. För mer information besök: www.sabis.se

Säljare till vår centralbokning på Sabis Hotell & Möten
Inom Sabis Hotell & Möten ingår: FågelbroHus, Krusenberg Herrgård, Smådalarö Gård, Wenner-Gren Center och Näringslivets Hus. Idag arbetar fem säljare med att boka våra fem anläggningar för konferens, möten och event. Vi sitter på Sabis huvudkontor i Wenner-Gren Center vid Norrtull. Våra gemensamma värderingar är: alltid nöjd kund, ansvar och respekt. Besök gärna: www.sabismoten.se

Våra dagliga arbetsuppgifter består bl.a. av att hantera bokningar, skicka offerter och ta emot förfrågningar via mejl, telefon och webben. En viktig del i vårt arbete är uppföljning av förfrågningar och offerter. Vi ansvarar för onlinebokning och prisoptimering av alla de tjänster vi säljer inom Hotell & Möten. Vi arbetar aktivt med uppsökande försäljning gentemot kunder i form av telefonsamtal, visningsresor, visningar, mässor och andra förekommande säljinsatser. Vi bearbetar såväl bokningsbolag som slutkunder. Ca 25 % av tiden ska vi arbeta med uppsökande försäljning per telefon gentemot både befintliga och nya kunder. Vi har ett nära samarbete i teamet och internt med kollegor i Sabis, främst med mötesansvariga på våra fem anläggningar.

Vi söker dig som har erfarenhet av en liknande tjänst inom bokning/försäljning inom hotell- och konferensbranschen, alternativt resebranschen. Du behärskar MS Office och har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Du har erfarenhet av att arbeta i bokningssystem. Vi arbetar i Spectra. Du har ett högt driv och en positiv inställning. Egenskaper som vi värderar högt är att du är lösningsorienterad och flexibel och har ett strukturerat arbetssätt.

Tillträde snarast. Tjänsten är heltid. Arbetstiderna är förlagda måndag-fredag. Våra öppettider är kl. 08-17. Vid frågor om tjänsten vänligen kontakta försäljnings- & bokningschef Louise Engwall Edholm tel. 070-545 10 91.

Välkommen med din ansökan! Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Ange i ansökan att du sett annonsen på Besöksliv. Se även alla våra lediga jobb på Besöksliv Jobb på Facebook.

Ansök här
Fler lediga jobb
Annons
Annons

Platsannonsera på Besöksliv

Söker du medarbetare från hotell och restaurangbranschen?

På besöksliv.se når du direkt personer med branscherfarenhet och kompetens i hela Sverige. Din platsannons publiceras i minst ett av våra nyhetsbrev. Vi har massor med nöjda och återkommande kunder, från alla delar av besöksnäringen.

Kontakta Informa på besoksliv@informa.se eller ring 08-34 03 02