Platsannonser Visa alla

Shift Leader - Norda

Clarion Hotel Post, Göteborg

 

Det finns en anledning till att det är just du som önskar att jobba i Nordic Choice Hotels. Du ser möjligheter på våra 100 destinationer. Du tror du kommer passa in i vår mångfald bland 13.000 anställda. Du är exalterad över våra fantastiska hotellkedjor och du har energi, mod och begeistring så det räcker och blir över. Vill du veta mer om oss? Vi ser fram emot din ansökan!

Shift Leader - Norda - Clarion Hotel Post, Göteborg

Shift Leader (SL) rapporterar till Head Waiter för aktuell enhet (HW)

Som Shift Leader jobbar du främst i service och är ansvarig för den dagliga driften. Vi söker dig som är van att genom sälj och ett minnesrikt bemötande ge gästerna en oförglömlig upplevelse. Perfekt för dig som brinner för närvaro i service och samtidigt vill utveckla dina ansvarsområden.  Sommelierutbildning och erfarenhet inom viner från USA är meriterande.

Tjänsten är på 100% med start omgående.

I tjänsten ingår:

  • Hålla högsta service- och kompetensnivå och därmed se till att gästerna alltid blir korrekt serverade och även bemötta enligt Attitude at Clarion.
  • Se till att alla på passet är uppdaterade med den information som krävs
  • Utbildning av personal.
  • Ansvarar för att de finns rätt bemanning på plats
  • Ta hovmästarpass enligt rullande schema.
  • Ta serveringsstation enligt rullande schema.
  • Arbete på kvällar och helger enligt rullande schema
  • Är väl insatt i lagen om Ansvarsfull Alkoholhantering.
  • Övriga arbetsuppgifter som tilldelats av Head Waiter eller Restaurant Manager.
  • Ha kunskap i checklistor och känna sig säker på varje punkt.
  • Att avdelningen är uppdaterad och kunnig i hotellets brand- och säkerhetsrutiner
  • Aktivt delta på avdelningsmöten
  • Aktivt deltagande i Norda och hotellets säljtävlingar samt motiverar dina kollegor
  • Aktivt använda hotellets kvalitetssystem, C2
  • Aktivt använda hotellets kunduppföljningssystem, Loopon
  • Att företagets policys följs
  • Att ett gott arbetsklimat råder där alla ställer upp för varandra.
  • Att behandla våra gäster och kollegor med respekt
  • Som shiftleader är du under ditt pass ansvarig för att reklamationer behandlas på korrekt sätt och dessa läggs in och följs upp i C2

 

Ansök här