Annons
Annons

Site Manager

Helio

Att vara Site Manager på Helio betyder att du är den som har ansvaret för att vårt coworking space rullar som det ska: medlemsupplevelse, försäljning och planering framåt. Du har ansvar för ett team på plats på 2-3 personer och anläggningen är 2000 m2 med café, kontor och externa mötesgäster.

En dag på Helio kan handla om att först slipa på ”den perfekta visningen” med vår säljchef, planera ett stort event för Apoteket på kvällen och under dagen se till att två medlemmar dricker kaffe med varandra som verkligen borde börja jobba ihop. Väldigt få dagar kommer att se likadana ut, och du kommer träffa många nya människor.

Vi vill skapa världens bästa ställe att ha sitt kontor eller möte på, och du kommer att hamna mitt i ett motiverat gäng med kollegor som tar sin uppgift både på fullaste allvar – och med en klackspark när det behövs :-).

Kvalifikationer
Hos Helio kommer du:
• Att vara en stolt ambassadör för Helio
• Att ansvara för våra 200-250 medlemmar med permanenta kontor: från visningar & försäljning, planering, beställningar och schemaläggning till att medlemmarna har en upplevelse som känns i hjärtat. Vår personal får väldigt höga betyg i medlemsundersökningarna, men vi tror alltid det finns en nästa nivå!
• Att sälja in och organisera möten, konferenser och event för externa gäster. Till exempel beställa mat från restaurangpartners, planera med personal och ta hand om kunden från start till mål. Din förmåga att knyta kontakter med lokala kunder viktig.
• Att ansvara för att driva vårt café: inköp, personalplanering, finish & smaker, leverantörer och hålla våra KPIer.
• Att göra Stockholms bästa visningar för framtida medlemmar, till kontrakt och onboarding där du jobbar i nära samarbete med vår säljchef.
• Att vara vår lokala spokesperson: ansvara för att bygga starka nätverk & marknadsföra Helio i närområdet. Det kan vara till kunder, hitta samarbeten med hotell – eller ibland att göra ett vernissage med en lokal konstnär

Vem är du som person?
• Du är nyfiken och älskar att träffa människor
• Du tycker det är spännande med entreprenörskap & startups
• Du är social med massor av energi!
• Du har jobbat med service & hospitality tidigare i ledande befattning under minst 3 år
• Du har god vana vid att använda digitala tjänster. Vi jobbar dagligen med flera olika system för att kunna leverera bättre service, såsom Hubspot, lås- & larmsystem och affärssystem.

Hos kommer du att:
• Bli en del av ett snabbt växande företag där du kommer att stora möjligheter att påverka din egen roll!
• Vara med på insidan av ett globalt skifte i hur människor vill ha sitt kontor
• Bli en del av vårt gäng med roliga kollegor, regelbundna AWs och aktiviteter
• Ha schyssta villkor: kollektivavtal, försäkring, friskvårdsbidrag, mobiltelefon och allt annat du behöver för att kunna göra ett riktigt bra jobb hos oss.
• Anställningen är tillsvidare på heltid, tillträde enligt överenskommelse. Din närmaste chef är vår COO, driftschef för alla våra locations.

Urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte innan du skickar in! Vi kommer att göra kunskap- och personlighetstester för den här tjänsten.

Ange i ansökan att du sett annonsen på besoksliv.se. Se även alla våra lediga jobb på Besöksliv Jobb på Facebook

Ansök här
Fler lediga jobb
Annons
Annons

Platsannonsera på Besöksliv

Söker du medarbetare från hotell och restaurangbranschen?

På besöksliv.se når du direkt personer med branscherfarenhet och kompetens i hela Sverige. Din platsannons publiceras i minst ett av våra nyhetsbrev. Vi har massor med nöjda och återkommande kunder, från alla delar av besöksnäringen.

Kontakta Informa på besoksliv@informa.se eller ring 08-34 03 02