Annons
Annons

Assistent till försäljningsavdelningen

Beautiful Apartments

Assistent till försäljningsavdelningen sökes omgående till huvudkontoret i Stockholm

Beautiful Apartments söker en assistent som har några års erfarenhet av administrativa tjänster inom service- och tjänstesektorn.

Om företaget:
Beautiful Apartments erbjuder idag cirka 900 företagslägenheter till kunder runt om i Sverige för lång- och korttidsuthyrning. Huvudkontoret ligger i Stockholm men det finns lokala kontor även i Göteborg och Malmö. I och med vår starka expansion de senaste åren kommer du att ingå i försäljningsavdelningen och spela en viktig roll i bolagets fortsatta utveckling med fokus på professionell leverans och kundupplevelse. Läs mer på www.beaps.se.

We know the difference between staying and living!

Roll/ansvar:
Som assistent på försäljningsavdelningen är det övergripande ansvaret att dagligen hantera en mängd olika administrativa uppgifter med syfte att informera och underlätta internt arbete för dina kollegor, men även för att hjälpa våra kunder till en högkvalitativ upplevelse.

I nära samarbete och dialog med din kollega kommer du att strukturera upp och prioritera de dagliga arbetsuppgifterna och ni kommer även överens om arbetsfördelningen er emellan.

Du kommer att hantera en stor mängd inkommande kundförfrågningar om våra erbjudanden. Oftast sker det via e-mail från utlandet. Potentiella kunder som oftast behöver information om hur det fungerar i Sverige, stöd och stöttning för att hitta ett optimalt boende efter behov och önskemål.

Du kommer att utföra administrativa sysslor som att ta hand om uppgifter i vårt nuvarande ärendesystem Oscar, att ha kontroll över att rätt information läggs in angående in- och utflyttningar av lägenheter, nyckelhantering, visningar, stämma av information mot listor, skicka information i form av listor med bilder och text m m.

I rollen ingår även att ”rycka ut” och åka till en lägenhet för att ta in aktuell status/information om lägenheten, göra inspektioner, lämna nycklar eller att genomföra visning av lägenhet för potentiell kund.

Som assistent på försäljningen är det viktigt att du med lätthet kan kommunicera och ha ett nära samarbete, med leveransavdelningen när det gäller informationsöverföring för att företaget som helhet ska leverera den höga kvalitet och service som kunderna garanterats.

Om talangen vi söker:
Du behöver trivas i en snabb och föränderlig arbetsmiljö. Vi vill också att du har en varm, positiv, prestigelös och professionell stil som både kan jobba självständigt och är en bra lagspelare som gillar samarbete. Med fördel har du erfarenhet av hotell- eller servicelägenhetsindustrin, men viktigast av allt har du följande färdigheter:

• Du brinner för att ge god service!
• Du har naturlig läggning för administration, system för kontroller och uppföljning samt att hitta struktur och god ordning i en föränderlig vardag.
• Du är flexibel och lösningsorienterad med både ödmjukhet och förståelse för dina medarbetares och kunders situation.
• Du har god vana vid att jobba i digitala CRM- och ärendesystem
• Du har fallenhet för tydlig kommunikation i tal och skrift.
• Du är noggrann och förstår vikten av att rätt information i rätt tid påverkar kundens upplevelse av vår service.
• Flytande svenska och engelska i tal och skrift eftersom vi jobbar globalt. Ett tredje språk är en fördel.
• Körkort och lokalkännedom i Stockholm med omnejd.

Vad Beautiful Apartments erbjuder
Vi är ett företag med stark tillväxt i ryggen och ser ljust på framtiden. Vi består av ett starkt, ambitiöst, kunnigt och tight team som vuxit snabbt på kort tid. Som assistent hos oss är vår förhoppning att din kunskap, tidigare erfarenheter och personlighet kommer att bidra när det gäller försäljning och leverans av våra erkänt uppskattade tjänster. Vi kommer gemensamt göra allt i vår makt för att hjälpa dig att lyckas och trivas hos oss.

Vi firar våra segrar tillsammans samtidigt som vi ständigt har en strävan efter att bli bättre. Genom ett positivt och engagerat förhållningssätt är vi goda ambassadörer och lagspelare såväl internt som externt. Vi agerar som förebilder för våra kollegor genom att alltid vara professionella, lyhörda och entusiastiska. Vi erbjuder stor frihet att påverka arbetsdagen samtidigt som vi förväntar oss hög leverans. Vi har högt i tak och älskar att ha kul på jobbet!

Hur du ansöker
Denna rekrytering sker i samarbete med Learning Minds AB. Skicka CV och ett personligt brev med kort beskrivning om varför du skulle passa som assistent till försäljningsavdelningen på Beautiful Apartments till: ebba@learningminds.se

Vi tillsätter tjänsten så snart vi hittar rätt kandidat så skicka in din ansökan snarast möjligt. Därefter hör vi av oss om vi vill träffa dig för en första intervju.

Observera att tjänsten inleds med 6 månaders provanställning men förhoppningen är att den sedan övergår till fast. Hoppas att du är den vi söker!

Ange i ansökan att du sett annonsen på besoksliv.se. Se även alla våra lediga jobb på Besöksliv Jobb på Facebook

Ansök här
Fler lediga jobb
Annons
Annons

Platsannonsera på Besöksliv

Söker du medarbetare från hotell och restaurangbranschen?

På besöksliv.se når du direkt personer med branscherfarenhet och kompetens i hela Sverige. Din platsannons publiceras i minst ett av våra nyhetsbrev. Vi har massor med nöjda och återkommande kunder, från alla delar av besöksnäringen.

Kontakta Informa på besoksliv@informa.se eller ring 08-34 03 02