Annons
Annons

Culture Manager

7A startade sin verksamhet 2006 på Strandvägen 7a och har idag tre kontors- och konferensanläggningar i Stockholm City; 7A Strandvägen, 7A Centralen och 7A Odenplan. 7A arbetar målinriktat för att skapa en personlig, proffsig och hållbar miljö där goda affärer förenas med hjärta och värme. Hos 7A är medarbetarna centrala för företagets framgång och det är därför av stor vikt att rätt personer rekryteras in i 7A.

Vi söker nu en Culture manager som ska hjälpa oss på 7A att bygga vår interna kultur ännu starkare. Som Culture manager hos oss är du den som skapar processer och rutiner för hur våra värderingar återspeglas i allt vi gör.

Vi ser att du bland annat gör detta genom att skapa rätt förutsättningar i rekryteringsfasen och i introduktionen av nya medarbetare. Du jobbar även med vidareutveckling av vår personal och stöttar våra avdelningschefer i deras värderingsgrundade ledarskap. Vår plan är att du ska bli den starkaste kulturbäraren inom företaget och att du ska jobba aktivt med att förmedla och implementera våra värderingar till vår personal.

Som Culture Manager sitter du i 7As ledningsgrupp och rapporterar direkt till VD.

Du
Du är van att arbeta självständigt och målfokuserat och har en stark fallenhet för att driva utvecklingsarbete i projektform. Du har ett affärstänk, helhetsperspektiv och har god förmåga att prioritera. Samtidigt klarar du att följa upp detaljer, analysera resultat och ta nödvändiga actions.

Du är en kommunikativ person som har lätt för att inspirera och få andra personer med på tåget. Du är pedagogisk i ditt sätt och kan engagera. Du älskar att jobba med utveckling av människor och organisationer och har en tydlig coachande karaktär. Framför allt är du bra på att plocka ner vision till handling.

Du kommer att stötta våra avdelningschefer i personalfrågor, så kunskap inom arbetsrätt är meriterande. Vi tror att du har erfarenhet från personalutveckling, employer branding eller talent management.

Vi tror att du idag arbetar inom en service- eller kundorienterad verksamhet där effektivitet och lönsamhet har högt fokus och där man hanterar stora flöden av människor –både gäster och medarbetare – samt där det ställs höga krav på flexibilitet och förmåga att anpassa sig.

Akademisk utbildning eller motsvarande är meriterande. Du är flytande i svenska och engelska, både tal och skrift och du har mycket goda kunskaper i Microsoft Office-paketet.

Är du rätt person för tjänsten så väntar en inspirerande roll på ett växande företag där bra resultat belönas. Anställningsform: Heltidstjänst, tillsvidareanställning med sex månaders provanställning. Fast lön samt bonus.

I denna rekrytering samarbetar vi med Pointpeople Rekrytering och Executive Search.

För ytterligare information vänligen kontakta 
Lotta Amnebjer Nordqvist
lotta@pointpeople.se
076-000 25 24

Helena Larson
helena@pointpeople.se
070-753 33 10

Välkommen med din ansökan. Urval sker löpande så vänta inte med din ansökan!

Ange i ansökan att du sett annonsen på Besöksliv. Se även alla våra lediga jobb på Besöksliv Jobb på Facebook.

Ansök här
Fler lediga jobb
Annons
Annons

Platsannonsera på Besöksliv

Söker du medarbetare från hotell och restaurangbranschen?

På besöksliv.se når du direkt personer med branscherfarenhet och kompetens i hela Sverige. Din platsannons publiceras i minst ett av våra nyhetsbrev. Vi har massor med nöjda och återkommande kunder, från alla delar av besöksnäringen.

Kontakta Informa på besoksliv@informa.se eller ring 08-34 03 02