Annons
Annons

Inhouse Sales-stjärna

Hotel Kungsträdgården

Hotel Kungsträdgården är ett privatägt fyrstjärnigt hotell i hjärtat av Stockholm med 94 unika rum i gustaviansk stil. Sedan hotellet öppnade vid Kungsträdgården 2015 har VD Jörgen Björnstad med team arbetat efter devisen att relationen till gästen är allt. Med personliga conciergetjänster och engagerad personal har Hotel Kungsträdgården kommit att bli många affärs- och fritidsresenärers andra hem. Hotellets restaurang Brasserie Makalös serverar genuin fransk mat till lunch och middag.

Vi söker nu dig som har erfarenhet från arbete på hotell och Inhouse Sales. Du är en fantastisk administratör och lägger därför extra vikt vid noggrannhet och triggas av ordning och reda. Du tycker om när det händer mycket och låter dig inte stressas när det blir högt tempo. Du trivs med att arbeta efter högt uppsatta mål, gillar att utmana dig för att utvecklas samtidigt som du sätter en ära i att vara en sann lagspelare för att vinna. Självklart uttrycker du dig obehindrat på både svenska och engelska i tal och skrift. På Inhouse Sales är ni två som delar på arbetsuppgifterna, du är dock självgående och tycker om att ta ansvar.

För att verkligen gilla att jobba med oss och högst bidra till att vi når våra mål underlättar det om du:

  • Är superstrukturerad i egenskap av den mästerliga administratör du är
  • Har ett stort hjärta för personlig service och förståelse för att kunden vill bli sedd och uppmärksammad för de behov de har just idag
  • Har glimten i ögat, positiv inställning och skön humor
  • Är empatisk, omtänksam och jordnära
  • Sätter teamet före jaget samtidigt som du brinner för att alltid finna bästa lösning för våra kunder och för företaget
  • Är duktig på att nätverka, skapa nya relationer och vårda de relationer du redan har ömt
  • Säger ja, vad kul! till förändringar och nya system eftersom du tycker det är roligt att lära dig något nytt och ligga i framkant i utvecklingen

Rollen bjuder på varierande uppgifter och utmaningar och består till stor del av att:

  • Besvara alla förfrågningar som kommer till hotellet
  • Skriva offerter och följa upp
  • Ansvara för logi- & mötesbokningar
  • Ansvara för fakturering & administration
  • Skapa erbjudanden och aktiv jobba med nykundsbearbetning

Det är meriterande med erfarenhet från HotSoft och iHotellier men ej ett krav.

Skicka CV och ett personligt brev där du beskriver på vilket vis du tror att du kan göra skillnad hos oss. Sista ansökningsdag är 8 februari och intervjuer kommer ske löpande vilket betyder att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Ansökan sänds direkt till jobb@hotelkungstradgarden.se Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Jessica Berggren, Revenue Manager, jessica.b@hotelkungstradgarden.se eller Amelie Stappe, Director of Sales, amelie.s@hotelkungstradgarden

Ange i ansökan att du sett annonsen på besoksliv.se. Se även alla våra lediga jobb på Besöksliv Jobb på Facebook

Ansök här
Fler lediga jobb
Annons
Annons

Platsannonsera på Besöksliv

Söker du medarbetare från hotell och restaurangbranschen?

På besöksliv.se når du direkt personer med branscherfarenhet och kompetens i hela Sverige. Din platsannons publiceras i minst ett av våra nyhetsbrev. Vi har massor med nöjda och återkommande kunder, från alla delar av besöksnäringen.

Kontakta Informa på besoksliv@informa.se eller ring 08-34 03 02