Annons
Annons

Konferens- och eventsäljare

7A

Vi söker ytterligare en framtida medarbetare som älskar försäljning och som har tidigare erfarenhet från konferens- och eventbokning. Tycker du att det skulle vara kul och sporrande att arbeta tillsammans med sex drivna och målinriktade personer på vår boknings- och försäljningsavdelning? Då erbjuder vi nu en utvecklande och fartfylld tjänst, med placering vid våra kontor i Stockholm. Som medarbetare i 7A blir du en del av en dynamisk och expansiv organisation.

Vår vision och verksamhet
7A driver tre kontors- och konferensanläggningar i centrala Stockholm; 7A Strandvägen, 7A Odenplan och 7A Centralen. Sedan starten 2006 har den ursprungliga visionen, bit för bit, blivit sann. Det som då var ett våningsplan på Strandvägen med uthyrda kontorsplatser är idag tre av Stockholms mest etablerade kontors- och konferensanläggningar. Vår vision är ”att skapa en upplevelse utöver det förväntade”. Det gör vi genom att arbeta målinriktat för att skapa en personlig, proffsig och hållbar miljö där goda affärer förenas med hjärta och värme.

Huvuduppgifter i tjänsten

  • Hantera bokningsförfrågningar, göra behovsanalys, offertsammanställning, avslut och uppföljning
  • Aktiv kundbearbetning; vårda befintliga kunder och hitta/bearbeta nya kunder
  • Genomföra visningar på alla våra anläggningar, delta vid mässor och kundaktiviteter
  • Samarbeta med våra projektledare för att ge kunden en bra upplevelse från början till slut
  • Tillsammans med övriga säljteamet arbeta mot gemensamma och egna försäljningsmål

Din profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att sälja möten och event. Du gillar att arbeta mot uppsatta mål, är självgående, van att ta ansvar och lämnar inget åt slumpen. Framför allt älskar du försäljning, mötet med kunden och har en positiv och utåtriktad attityd. Ditt intresse för att förstå och möta kundens behov är genuint och du är duktig på att hitta lösningar som passar kunden och syftet med konferensen/eventet. Du är van att arbeta snabbt och effektivt, även under högt och intensivt tempo.

Du är flytande i svenska och engelska i både tal och skrift. Goda datorkunskaper är ett krav, med erfarenhet av bokningssystem och CRM-system. Kunskap i Upsales är meriterande.

Är du rätt person för tjänsten väntar en inspirerande roll på ett växande företag, där goda resultat belönas.

Låter det här som en tjänst för dig? Varmt välkommen med din ansökan.

För ytterligare information vänligen kontakta
Eva Bloch, Culture Manager
08 586 107 24

Urval sker löpande, så vänta inte med din ansökan.

Ansök här
Fler lediga jobb
Annons
Annons

Platsannonsera på Besöksliv

Söker du medarbetare från hotell och restaurangbranschen?

På besöksliv.se når du direkt personer med branscherfarenhet och kompetens i hela Sverige. Din platsannons publiceras i minst ett av våra nyhetsbrev. Vi har massor med nöjda och återkommande kunder, från alla delar av besöksnäringen.

Kontakta Informa på besoksliv@informa.se eller ring 08-34 03 02