Driven konferens- och eventsäljare
7A
7A driver tre kontors- och konferensanläggningar i centrala Stockholm; 7A Strandvägen, 7A Odenplan och 7A Centralen. Våra kunder väljer oss först och främst för att vår höga servicekänsla, våra centrala lägen och vårt personliga och välkomnande bemötande. Vår vision är att skapa en upplevelse utöver det förväntade. Det gör vi genom att arbeta målinriktat för att skapa en personlig, proffsig och hållbar miljö där goda affärer förenas med hjärta och värme.
Driven konferens- & eventsäljare
7A:s ambitioner inför 2019 är högt ställda och vill därför utöka sitt säljteam med ännu en säljare som vill vara med och bidra till att uppnå verksamhetens försäljningsmål. Tillsammans med deras drivna och målinriktade bokningsteam kommer du arbeta aktivt med försäljning – allt från att ta emot bokningsförfrågningar till att kontakta kunder och genomföra kundaktiviteter. Som anställd hos 7A blir du en del av en dynamisk och expansiv organisation.
Om tjänsten
• Aktiv kundbearbetning genom att vårda befintliga kunder samt för att hitta nya kunder och affärsmöjligheter
• Hantera bokningsförfrågningar, göra behovsanalyser, offertsammanställning, avslut och uppföljning
• Genomföra visningar på samtliga anläggningar
• Delta vid mässor, kundaktiviteter och branschmingel
• Samarbeta med våra projektledare för att kunden ska få en bra upplevelse från början till slut
• Arbeta mot försäljningsmål; såväl individuellt som tillsammans med övriga i säljteamet
Din profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att sälja/boka möten och event. Du gillar att arbeta mot uppsatta mål och är självgående. Du är van vid att ta ansvar och lämnar inget åt slumpen, men framför allt älskar du försäljning, mötet med kunden och du har en positiv och utåtriktad attityd. Ditt intresse för att förstå och möta kundens behov är genuint och du ser möjligheter där andra ser problem. Du är van att arbeta snabbt och effektivt, och trivs i en miljö med högt och intensivt tempo.
Du är flytande i svenska och engelska i både tal och skrift. Goda datorkunskaper är ett krav, med erfarenhet av bokningssystem och CRM-system, där erfarenhet från Upsales är meriterande.
Är du rätt person för tjänsten så väntar en inspirerande roll på ett växande företag där bra resultat belönas.
Låter det här som en tjänst för dig? Varmt välkommen med din ansökan.
I denna rekrytering samarbetar vi med Pointpeople Rekrytering och Executive Search. För ytterligare information vänligen kontakta Zofie Sandman, zofie@pointpeople, alternativt 070-815 80 91.
Urval sker löpande, så vänta inte med din ansökan.
Ange i ansökan att du sett annonsen på besoksliv.se. Se även alla våra lediga jobb på Besöksliv Jobb på Facebook