Annons
Annons

Konferens- och eventsäljare

7A

7A driver idag tre kontors- och konferensanläggningar i centrala Stockholm; 7A Strandvägen, 7A Odenplan och 7A Centralen. Sedan lokalerna på Strandvägen 7A började ta form i januari 2006 har den ursprungliga visionen, bit för bit, blivit sann. Det som då var ett våningsplan på Strandvägen med uthyrda kontorsplatser är idag tre av Stockholms mest exklusiva kontors- och konferensanläggningar. Vår vision är ”att skapa en upplevelse utöver det förväntade”. Det gör vi genom att arbeta målinriktat för att skapa en personlig, proffsig och hållbar miljö där goda affärer förenas med hjärta och värme.

Vi söker nu en säljare, gärna med erfarenhet från konferens och event, till vår boknings- och försäljningsavdelning. Som säljare på 7A arbetar du tillsammans med sex drivna och målinriktade personer. Vi erbjuder en utvecklande och fartfylld tjänst med placering vid våra kontor i Stockholm. Som anställd hos 7A blir du en del av en dynamisk och expansiv organisation.

Om tjänsten – huvudinnehåll

  • Ta emot och besvara bokningsförfrågningar, göra behovsanalys, offertsammanställning, avslut och uppföljning
  • Aktiv kundbearbetning – vårda befintliga kunder och identifiera/kontakta nya
  • Genomföra visningar, delta vid mässor och kundaktiviteter
  • Samarbeta med våra projektledare för att kunden ska få en bra upplevelse från början till slut
  • Tillsammans med övriga säljteamet arbeta mot gemensamma och egna försäljningsmål

Om dig
Vi söker dig som är driven, social, energisk och har en utvecklad känsla för service. Du älskar försäljning och har en positiv inställning. Du är van att arbeta snabbt och effektivt, även under högt och intensivt tempo. Du har en trevlig attityd mot såväl kunder som kollegor.

  • Erfarenhet inom försäljning och konferens är meriterande, men vi lägger också stor vikt vid att hitta ”rätt” person
  • Flytande i svenska och engelska, både tal och skrift
  • Mycket goda datorkunskaper är ett krav, erfarenhet av bokningssystem och CRM-system är ett plus

Är du rätt person för tjänsten så väntar en inspirerande roll på ett växande företag där bra resultat belönas.

Anställningsform: Heltidstjänst, tillsvidareanställning med sex månaders provanställning
Fast lön samt bonus.

Låter det här som en tjänst för dig? Välkommen med din ansökan senast den 5 april 2018. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare, så vänta inte med din ansökan. Maila din ansökan samt CV till Eva Bloch, Culture Manager, mail: eva@7a.se, telefon 08–58610724

Ansök här
Fler lediga jobb
Annons
Annons

Platsannonsera på Besöksliv

Söker du medarbetare från hotell och restaurangbranschen?

På besöksliv.se når du direkt personer med branscherfarenhet och kompetens i hela Sverige. Din platsannons publiceras i minst ett av våra nyhetsbrev. Vi har massor med nöjda och återkommande kunder, från alla delar av besöksnäringen.

Kontakta Informa på besoksliv@informa.se eller ring 08-34 03 02