Nu söker vi dig, en Service Manager, som brinner för service och har ett stort engagemang i allt du gör.
Park Inn by Radisson Stockholm Solna
Nu söker vi en ny Service Manager till hotellreceptionen som brinner för service och hög kvalitet. Vi vill att du ska vara hotellets ansikte utåt och bidra aktivt till våra gästers helhetsupplevelse. För att trivas hos oss motiveras du av ett högt tempo och gör ditt yttersta varje dag med glädje. Du rapporterar till Rooms Division Manager.
Park Inn by Radisson Stockholm Solna är ett 4-stjärnigt hotell beläget mitt i Solna Centrum, med utmärkta kommunikationer med både tunnelbana, tvärbana och buss alldeles utanför dörrarna. Hotellet har 256 rum, 16 konferenslokaler, festvåning för upp till 200 personer, 2 restauranger, bastu och gym.
HUVDUDSAKLIGA UPPGIFTER
- Leda och fördela det dagliga arbetet i receptionen
- Delta och ansvara för att vi har en hög och jämn servicenivå i receptionen
- Engagera och bidra till hotellets uppsatta mål kopplade till gästnöjdhet, merförsäljning och standards
- Använda yield management för att optimera och maximera hotellets intäkter
- I samråd med närmsta chef planera schemaläggning, rekrytering samt utbildning av nyanställda
DIN PROFIL
Vi ser att du har flera års erfarenhet av hotellreception och att du har förmågan att leda andra. Vi söker dig som är positiv, engagerad, utåtriktad, ansvarstagande och tillgodoser kundens önskemål och behov på ett naturligt sätt. Vidare ser vi även att du är flexibel, tar egna initiativ och är lika mycket lagspelare som självständig. Du har datorvana och goda kunskaper i hotellbokningssystemet Opera. Du kan uttrycka dig väl i tal och skrift i både svenska och engelska.
VI ERBJUDER
- Utvecklingsmöjligheter i en attraktiv hotellkedja
- Personal- och friskvårdsförmåner
- Anställningen är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning, heltid, skiftarbete då både helger och kvällar ingår. Tillträde enligt överenskommelse.
Vi säger alltid Yes I Can! till våra gäster. Vi är övertygade om att det leder till nöjda kunder och medarbetare vilket i sin tur resulterar i ökad lönsamhet. Våra kärnvärden Personlighet, Engagemang, Glädje och Affärssmässighet finns med i allt vi gör.
Tjänsten: tillsvidare på 100 %
Tillträde: omgående/enligt överenskommelse
När: välkommen med din ansökan senast den 4 december 2019
Ansökan: skickas till camilla.beckemeier@parkinn.com
Vid frågor gällande tjänsten, kontakta Camilla Beckemeier, Room Division Manager, 0733 22 92 79. Intervjuer och urval sker löpande så vänta inte med din ansökan!