Projektledare för konferens och event
Grand Hotel Saltsjöbaden
Vi söker en kollega till vår konferens och eventavdelning. Du har erfarenhet av liknande tjänst och du har ett genuint intresse för försäljning, hotellupplevelser, mat och dryck. Du är noggrann och har ett öga för detaljer och struktur. Du är en handlingskraftig problemlösare med hög social kompetens.
Du kommunicerar mycket bra på både svenska och engelska och du är resultatorienterad och strävar efter att ge vår gäst den bästa upplevelsen. Självklart är du glad, positiv och gillar att samarbeta med de övriga avdelningarna på hotellet.
Vad skall du göra?
Hantering av förfrågningar och bokningar via telefon och mejl.
Uppföljning och detaljplanering av konferenser och event. Fakturering efter genomförandet.
Samarbeta med utesälj och delta i uppsökande verksamhet såsom mässor och kundbesök.
Hålla visningar och delta i event på hotellet.
Driva merförsäljning och skapa fantastisk gästservice.
Arbetstiderna är mestadels förlagda dagtid under måndag-fredag, men arbete under eventens genomförande på kväll och helg kan förekomma.
Vi ser fram emot din ansökan, mejla den till marie.herrey@grandsaltsjobaden.se
Ange i ansökan att du sett annonsen på besoksliv.se. Se även alla våra lediga jobb på Besöksliv Jobb på Facebook