Receptionist
7A
Är du en utåtriktad och relationsbyggande person som tycker om att ge riktigt bra service? Drivs du av att vara ”i stormens öga” och kan hålla reda på det mesta även när du får flera uppgifter samtidigt? Då kan detta vara tjänsten för dig!
Vår vision och vår verksamhet
Vad vi gör vet du kanske redan, om inte finns all information här. Vår kultur bygger på omtanke, engagemang och glädje och vår vision är att skapa en upplevelse utöver det förväntade genom att också vara personliga, välkomnande och innovativa.
Vi söker dig som…
• kan arbeta självständigt med utgångspunkt i receptionen, där du är en viktig nyckelspelare i den dagliga driften och för att verksamheten ska fungera så bra som möjligt
• vill vara med och skapa den personliga och trivsamma miljö som är 7A’s signum genom att samarbeta och bygga relationer med gäster, kollegor, leverantörer och andra partners
• både är noggrann och snabb och kan ta dig an administrativa uppgifter på ett strukturerat sätt
Vi erbjuder…
• härliga hyresgäster och roliga kollegor med högt engagemang
• en omväxlande roll, där ingen dag är den andra lik
• chans att vara med i vår utveckling och den spännande expansionsresan framåt
Vad har du med dig?
• Varm personlighet med gedigen vana av service och receptionsarbete
• Mycket god förmåga att arbeta självständigt och planera ditt eget arbete
• Ett prestigelöst förhållningssätt, hög social kompetens och en vilja att skapa och bygga relationer
• God datorvana (MS Office) samt mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Anställningsform:
Vi söker två receptionister, en tillsvidareanställning 100 % (6 månaders provanställning) samt ett föräldravikariat om cirka 8 månader
Sista ansökningsdatum: Urval sker löpande, så ansök direkt!
För ytterligare information vänligen kontakta
Eva Bloch, Culture Manager
Tel 08 586 107 24
Varmt välkommen med din ansökan!
Ange i ansökan att du sett annonsen på besoksliv.se. Se även alla våra lediga jobb på Besöksliv Jobb på Facebook