Annons
Annons

Receptions – & bokningskoordinator

Norrvikens trädgårdar

Om oss
Norrvikens trädgårdar grundades av Rudolf Abelin. Han kom till Båstad 1906 i sitt sökande efter en plats där han kunde förverkliga sin dröm om att skapa ett ”levande trädgårdsmuseum”. Rudolfs vision vill vi förvalta och förflytta till vår samtid. Norrvikens trädgårdar kommer under överskådlig tid fortgående utvecklas genom bevarandearbete och nyskapande. Vi kommer således fortsätta att investera i både växtlighet och i människor som vill vara med och förverkliga vår vision. Trädgårdarna besöks för att betraktas, njutas av och fungerar även som en arena för konserter, event, bröllop och utställningar. Villa Abelin som är belägen mitt i anläggningen är en unik mötesplats med sina vackra mötesrum, sviter, café & restaurang för 400 gäster.

Om tjänsten

Nu söker vi en erfaren och driven receptions – & bokningskoordinator. Du är själv operativ och i allra högsta grad delaktig i planering, bokning samt i den dagliga driften i vår reception. Vi söker dig som med stor energi och kunskap vill boka, planera – och genomföra fantastiska upplevelser för våra gäster. Du strävar efter att nå uppsatta mål och resultat med försäljningsfokus och hög serviceanda. Självklart har du en stor passion för människor. För tjänsten krävs några års erfarenhet av konferens, privat och företagsbokning. Du är mycket organiserad, strukturerad och har lätt att kommunicera.

Viktiga egenskaper för tjänsten;

• God organisationsförmåga med sinne för detaljer
• Arbetar självständigt, såväl som i grupp.
• Stort kundfokus där du är lyhörd och lösningsorienterad
• Tydlig i din kommunikation
• Erfarenhet av operativt receptionsarbete, bokningssystem
• Vana att hantera beställningar, från bokning till genomförande och uppföljning
• Brinner för service och det goda värdskapet
• Engagerad och prestigelös

Arbetet som receptions – & bokningskoordinator är omväxlande och där ingår bland annat att:
• Operativt arbete i receptionen, konferensservice, entré mm.
• Schemaläggning för receptions – samt entrépersonal
• Bokningar – fokus på företagsbokningar/fester men även privatsidan
• Kontakt – & avstämning med restaurang
• Medverka vid genomförande, det goda värdskapet

Meriterande:

• Minst 3 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Goda kunskaper i engelska, tal och skrift
• Noggrann, självgående, analytisk, prestigelös, kommunikativ och pedagogisk
• Kunskap i Revenue Management
• Erfarenhet av bröllopsbokningar

Varaktighet/Arbetstid
Tjänsten är en tillsvidareanställning på 80 % förlagd med årsarbetstid. Tjänstegrad kan diskuteras. Provanställning 6 månader. Arbetstiden är förlagd vardagar, kvällar – & helger. Lön efter överenskommelse. Arbetet är fysiskt på plats i Båstad.

Tillträde
Enligt överenskommelse. Dock senast den 1 mars 2023

Ansökan
Välkommen med din ansökan bestående av ett personligt brev och CV. Mejlas till Jeanette Nilsson, jeanette@norrvikenbastad.se Vi tillämpar ett löpande urval, skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 13 november 2022.

För frågor och mer information om tjänsten, välkommen att kontakta driftsansvarig Jeanette Nilsson 070-294 64 69.

Ange i ansökan att du sett annonsen på besoksliv.se. Se även alla våra lediga jobb på Besöksliv Jobb på Facebook

Ansök här
Fler lediga jobb
Annons
Annons

Platsannonsera på Besöksliv

Söker du medarbetare från hotell och restaurangbranschen?

På besöksliv.se når du direkt personer med branscherfarenhet och kompetens i hela Sverige. Din platsannons publiceras i minst ett av våra nyhetsbrev. Vi har massor med nöjda och återkommande kunder, från alla delar av besöksnäringen.

Kontakta Informa på besoksliv@informa.se eller ring 08-34 03 02