Annons

Säljande konferensvärd till Näringslivets Hus

Näringslivets Hus

Sabis (Slagteriaktiebolaget i Stockholm) är ett ägarlett familjeföretag grundat 1874. Vi vill skapa Sveriges bästa kundupplevelser inom mat och möten! Sabis har tre affärsområden: SABIS BUTIKER med fem matbutiker, SABIS RESTAURANGER & FM med 25 uppdrag inom contract services samt SABIS HOTELL & MÖTEN med tre hotell och två dagkonferensanläggningar. Vi omsätter drygt 1 miljard SEK och företaget har idag runt 600 medarbetare. Sabis blev utsedd till Sveriges 6:e bästa arbetsgivare i Universums undersökning 2018. För mer information besök: www.sabis.se 

Näringslivets Hus är en konferensanläggning på Östermalm där vi utöver konferensverksamheten bedriver en restaurangverksamhet som serverar omkring 350 dagens lunch. Konferensverksamheten består av 13 konferenslokaler, 2 ljusgårdar och 3 matsalar där vi kan servera upp till 300 konferensluncher/middagar/mingel etc. Vår arbetsgrupp består idag av ca 23 personer fördelat på konferens, restaurang och kök. Vi har även ett café, som serverar ytterligare 70 luncher varje dag. Vi arbetar efter våra grundvärderingar: alltid nöjd kund, ansvar och respekt.

Om rollen
Vi söker dig som är ett säljande kundproffs till vårt team! Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att säkerställa att våra gäster får det bästa mottagandet, service, blir nöjda och att de återvänder till oss. Det innefattar bland annat;

  • Uppkoppling av konferensutrustning
  • Receptionsmottagning
  • Service under pågående konferens
  • Möblering, kassahantering och iordningsställande av konferenslokalerna inför ankomst.

Vi uppskattar om du har ett brinnande intresse och kunnande om teknisk och digital utveckling. Du arbetar nära vår mötesansvarige och övriga kundproffs i teamet för att gästerna ska få en så bra kundupplevelse som möjligt när de är hos oss. Tillsammans har ni också hand om visningar för våra gäster inför deras konferenser.

Din profil
Du är lyhörd inför gästernas behov och har inga problem med att rycka in där det behövs. Hos oss är kundens upplevelse det som avgör! Vi vill att alla gäster ska känna sig sedda och välkomna, att de kan lita på oss och att vi bidrar med glädje.

Vi ser att du har minst 2 års erfarenhet av konferensverksamhet och bokningssystem. Det är även viktigt att du är medveten och intresserad av verksamhetens försäljning och resultat. Du är också öppen, glad, flexibel, närvarande, prestigelös och kvalitetsmedveten!

Ansökan
Tillträde till 1 mars 2020. Tjänsten är på heltid och vi arbetar med årsarbetstid. Hos oss har vi en tydlig hög- & lågsäsong med schemaläggning utefter behov. Vi har vi stängt 6 veckor under sommaren och 2 veckor vid jul & nyår. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Mötesansvarig Märtha Hamilton, 08-522 061 14. Välkommen med din ansökan snarast! Ansökningar behandlas löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

 

Ansök här
Fler lediga jobb
Annons
Annons

Platsannonsera på Besöksliv

Söker du medarbetare från hotell och restaurangbranschen?

På besöksliv.se når du direkt personer med branscherfarenhet och kompetens i hela Sverige. Din platsannons publiceras i minst ett av våra dagliga nyhetsbrev. Vi har massor med nöjda och återkommande kunder, från alla delar av besöksnäringen.

Kontakta Informa på besoksliv@informa.se eller ring 08-34 03 02