Säljare till 7A Conference & Event
7A Conference & Event
7A växer och vi behöver förstärka vår säljavdelning med en ny engagerad medarbetare. Är du en orädd och social person som med glädje söker upp nya kunder? Drivs du av att arbeta självständigt mot omsättnings- och resultatmål både på kort- och lång sikt? Är du duktig på att skapa och underhålla goda affärsrelationer? Då kan detta vara jobbet för dig!
Vår vision och vår verksamhet
Vad vi gör vet du troligen redan, om inte finns all information här. Vår kultur bygger på omtanke, engagemang och glädje och vår vision är att skapa en upplevelse utöver det förväntade genom att också vara personliga, välkomnande och innovativa.
Vi söker dig som
- är social, orädd och självständigt kan planera och genomföra ditt arbete med att prospektera och kontakta nya såväl som befintliga kunder
- drivs av att arbeta mot tydliga mål för både direkta och långsiktiga resultat
- är en skicklig nätverkare, som gärna deltar på mässor och genomför kundaktiviteter, visningar mm
- har en hög arbetsmoral och gillar att arbeta i ett högt tempo
Vi erbjuder…
- möjlighet att vara med på vår expansionsresa
- gemenskap och roliga kollegor med hög professionalitet och stort engagemang
- mindre måndagsångest (kanske till och med måndagslängtan)
Vad har du med dig?
- Minst tre års erfarenhet från B2B försäljning, helst inom konferens- och/eller eventbranschen
- Ett eget nätverk som du kan använda dig av
- Mycket god kunskap i svenska och engelska i tal och skrift
- Meriterande är även om du har arbetat med Upsales eller liknande CRM-system
Anställningsform: Tillsvidareanställning 100 % (6 månaders provanställning)
Sista ansökningsdatum: Urval sker löpande, så skicka in ansökan direkt!
För ytterligare information vänligen kontakta
Eva Bloch, Culture Manager
Tel 08 586 107 24
Varmt välkommen med din ansökan!