Annons

Service Host

7A Conference & Event Office & Lounge

Har du ett genuint intresse för att skapa upplevelser som verkligen gör skillnad? Gillar du att ge riktigt bra service och möta varje gäst som om det vore hemma hos dig? Har du öga för detaljer och gillar att ”piffa och fixa”? Läs i så fall vidare!

Vår vision och vår verksamhet
7A driver fyra konferens- och kontorsanläggningar i centrala Stockholm, du hittar all information om oss här. Vår kultur bygger på omtanke, engagemang och glädje och vår vision är att skapa en upplevelse utöver det förväntade genom att också vara personliga, välkomnande och innovativa.

Vi söker dig som kan…

  • serva och vara behjälplig för våra kontorshyresgäster, så att deras arbetsdagar hos oss blir så enkla och smidiga som möjligt
  • bygga relationer och sprida en härlig stämning bland gäster och kollegor
  • ta hand om våra lokaler; ställa i ordning och ”piffa” så att de alltid är trevliga att vistas i – allt från kök, lounger och mötesrum till korridorer och toaletter
  • servera och vara behjälplig vid event, både inom kontors- och konferensverksamheten
  • assistera coordinator office & lounge och office manager i diverse uppgifter, kunna byta av i receptionen vid behov etc.

Vi erbjuder…

  • gemenskap och härliga kollegor med högt engagemang
  • fantastiska och rymliga lokaler med centralt läge i Stockholm, med chans till många steg per arbetsdag
  • möjlighet att vara med och skapa en plats där gäster och medarbetare känner sig hemma
  • chans att påverka vår utveckling och den spännande resan framåt
  • generöst friskvårdbidrag

Vad har du med dig?

  • vana av att arbeta med service/gästupplevelser och en varm personlighet med stort engagemang för personligt bemötande
  • serveringskunskap
  • mycket god förmåga att hålla ordning och ta ansvar för ditt dagliga arbete
  • skarpt öga för detaljer och intresse för att skapa trivsamma miljöer
  • grundläggande kunskap i Word och Excel
  • ”möjlighetstänkande”, flexibilitet och ett prestigelöst sinne

Dessutom önskar vi att du är en kommunikativ person, som är duktig på svenska och engelska, i både tal och skrift.

Anställningsform
Visstidsanställning (gäller tillsvidare, dock längst till och med 28 februari 2022), med goda möjligheter till tillsvidareanställning.

Ansökan
Urval sker löpande, så skicka in din ansökan direkt, dock senast 24 september 2021.

För ytterligare information vänligen kontakta Eva Bloch, Head of People & Culture eva@7a.se, tel 08 586 107 24

Varmt välkommen med din ansökan!

Ange i ansökan att du sett annonsen på besoksliv.se. Se även alla våra lediga jobb på Besöksliv Jobb på Facebook

 

Ansök här
Fler lediga jobb
Annons
Annons

Platsannonsera på Besöksliv

Söker du medarbetare från hotell och restaurangbranschen?

På besöksliv.se når du direkt personer med branscherfarenhet och kompetens i hela Sverige. Din platsannons publiceras i minst ett av våra dagliga nyhetsbrev. Vi har massor med nöjda och återkommande kunder, från alla delar av besöksnäringen.

Kontakta Informa på besoksliv@informa.se eller ring 08-34 03 02