Annons

Service Manager

7A Sevena

7A söker en driven, engagerad och mycket operativ Service Manager, som har hög känsla för service och förmåga att vara professionell på ett personligt sätt. Vi ser att du är en innovativ och orädd person, som både kan leda och vara en god lagspelare. Hos oss får du möjlighet att arbeta med ett sammansvetsat team med stor laganda – där din insats kommer att göra skillnad!

Om tjänsten
I rollen som Service Manager är din huvuduppgift att skapa bästa möjliga förutsättningar för dig själv och dina kollegor – koordinatorer, AV-tekniker och övriga medarbetare – att leverera på sitt uppdrag; att skapa en upplevelse utöver det förväntade.
Du är operativt ansvarig för driften, där du själv är också är delaktig i service och genomföranden, med tyngdpunkten på konferens och event. Du assisterar även enhetschefen i vissa övriga uppgifter utifrån behovet i verksamheten. I din roll är du en ambassadör för 7A, som bygger relationer och skapar trivsel och gemenskap, både bland gäster och kollegor. Du håller också i dialogen med samarbetspartners och leverantörer samt arbetar aktivt med att säkra att allt från kundupplevelse till att lokaler och inventarier uppfyller 7A standards och lagkrav. Tillsammans med enhetschef leder du mot anläggningens nyckeltal för ekonomi och kundnöjdhet.

Du…
• har en hög social förmåga, med stark känsla för bemötande, service och att leverera en kundupplevelse utöver det förväntade
• gillar att vara en del av den dagliga verksamheten i kombination med att planera och leda arbetet
• leder som förebild, på ett tydligt, inspirerande och inkluderande sätt
• är innovativ, handlingskraftig och ser lösningar framför problem
• drivs av att utveckla och förbättra, med fokus på att nå uppsatta mål och resultat

Dessutom har du…
• Branscherfarenhet från restaurang- och konferensdrift
• Tidigare erfarenhet av ledarskap (minimum teamleader) inom servicebranschen
• Erfarenhet att arbeta mot ekonomiska nyckeltal samt en god förståelse för företagsekonomi
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
• Goda kunskaper i administrativa system samt Word/Excel

Bli en del av vår vision
Som en del av teamet på 7A blir du en viktig pusselbit i att leverera på vår vision – ”att skapa en upplevelse utöver det förväntade” genom att vara personliga, välkomnande och innovativa. Vår kultur bygger på omtanke, engagemang och glädje och det är viktigt för oss att du också delar dessa värderingar. Vi ser gärna att du gillar att ha roligt på jobbet och uppskattar att arbeta med ett glatt gäng på ett företag där det ibland kan svänga snabbt. Vad vi gör vet du kanske redan, om inte finns all information på vår hemsida.

Anställningsform: Rollen innebär en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning.
Sista ansökningsdatum: 3 januari 2022, urval och intervjuer sker löpande, så skicka in ansökan direkt!

För ytterligare information vänligen kontakta:
Eva Bloch, Head of People & Culture
Tel 08-586 107 24
eva@7a.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Ange i ansökan att du sett annonsen på besoksliv.se. Se även alla våra lediga jobb på Besöksliv Jobb på Facebook

Ansök här
Fler lediga jobb
Annons
Annons

Platsannonsera på Besöksliv

Söker du medarbetare från hotell och restaurangbranschen?

På besöksliv.se når du direkt personer med branscherfarenhet och kompetens i hela Sverige. Din platsannons publiceras i minst ett av våra nyhetsbrev. Vi har massor med nöjda och återkommande kunder, från alla delar av besöksnäringen.

Kontakta Informa på besoksliv@informa.se eller ring 08-34 03 02