Annons

Service Manager

Sales & Smiles

Nu söker vi en Service Manager till Sales & Smiles– som vill skapa och genomföra framgångsrika möten!

Vilka är vi?
Sigtunahöjden är en mötesanläggning i världsklass som älskar utveckling och hållbarhet. ”Tillsammans för en hållbar framtid” är vår vision och vi drivs av hållbarhet på riktigt, att jobba tillsammans med våra kunder, att lära ut och lära av varandra samt skapa dagens wow! Vi finns i Sigtuna, Sveriges första stad, där vi sedan mer än 1000 år sen prioriterat möten mellan människor. Vår prisade restaurang Skog serverar måltider tillagade med äkta kärlek och med stor inspiration från den omkringliggande naturen, där vi också hämtar råvaror till de olika måltiderna.

Vad förväntar vi oss av dig?
Som Service Manager på säljavdelningen, Sales & Smiles, ansvarar du för, försäljning i samband med detaljplanering, paketering av möten, events och förberedelser i våra lokaler. En stor del av vårt säljarbete sker genom digitala verktyg. Vi kan erbjuda möten och event från 5-150 gäster.

Du är van vid olika digitala affärsstöd, snabb i tanken och vill utnyttja fördelarna som de olika systemen erbjuder. Kanske skapa en kort film eller erbjuda en digital visning om kunden inte kan komma ut på plats? Vi använder bl a bokningssystemet Spectra, Get accept, Hubspot, wordpress i det dagliga arbetet.
Du bygger ett nytt team tillsammans med vår Platschef/Vice VD Lena Andersson.

Vi är alla drivna och vill nå nya mål även när förutsättningarna ändras. För att trivas med oss behöver du ha ett personligt engagemang, uppskattar värdet av att leda dig själv, utmanas av omstart och vill göra jobbet från grunden.

Dina arbetsuppgifter kommer vara följande:
• Ha övergripande ansvar för konferenser och möten
• Introducera nya medarbetare och praktikanter
• Coacha och inspirera dina medarbetare och kollegor
• Arbeta och följa upp nyckeltal och andra uppsatta mål
• Visning av lokaler och event ytor
• Detaljplanering och koordinering av event
• Fakturering
• Genomförande av interna utbildningar
• I ditt arbete krävs att du kan koordinera dina arbetsuppgifter och samtidigt vara engagerad i alla detaljfrågor. Ditt driv för värdskap är det som gör att (du leder dina medarbetare) kan leverera just det till våra konferensgäster.

Bra erfarenheter att ha:
• Erfarenhet och har jobbat med möten, events och konferenser tidigare
• Relevant utbildning
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska
• Goda kunskaper i digitala säljstöd/bokningssystem

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid och arbetet utförs i huvudsak måndag – fredag men helger kan också förekomma. Du ska tala och skriva obehindrat på svenska och engelska, extra språk är meriterande.

Om du värderar mångfald och hållbarhet i alla led och vill få chansen att arbeta på en uppskattad arbetsplats ska du inte tveka att söka tjänsten. Motivera varför du vill arbeta på Sigtunahöjden, skicka in cv och ett personligt brev/film till platschef Lena Andersson, lena.andersson@sigtunahojden.se

Roligt att veta & förmåner
Vi är nu drygt 20-tal anställda i teamet på Sigtunahöjden och ser fram emot att anställa fler kollegor under året.

2019 valdes vi till Årets hållbara företag i Sigtuna kommun och en av våra kockar vann europafinalen för möteskockar i Bryssel.

Sigtunahöjden tillhör Svenska Möten, IACC samt Destination Sigtuna. VD och ägare är samma person, Lotta Giesenfeld Boman, kolla gärna in vad hon lägger ut på LinkedIn.

Som anställd hos oss får du även:
Väldigt förmånliga priser när du bor över och/eller äter med nära och kära hos oss.

Rabatt på övernattning och måltider på andra anläggningar som är anslutna till Svenska Möten och IACC. Pension och försäkringar enligt kollektivavtal och friskvårdsbidrag.

Kontakta oss
Sigtunahöjden
Hotell och konferens
Organisationsnummer: 559039-2279

Mail info@sigtunahojden.se
Telefon +46 8 592 577 00
Adress Hertigvägen 7, 193 31, Sigtuna

Ange i ansökan att du sett annonsen på besoksliv.se. Se även alla våra lediga jobb på Besöksliv Jobb på Facebook

 

Ansök här
Fler lediga jobb
Annons
Annons

Platsannonsera på Besöksliv

Söker du medarbetare från hotell och restaurangbranschen?

På besöksliv.se når du direkt personer med branscherfarenhet och kompetens i hela Sverige. Din platsannons publiceras i minst ett av våra dagliga nyhetsbrev. Vi har massor med nöjda och återkommande kunder, från alla delar av besöksnäringen.

Kontakta Informa på besoksliv@informa.se eller ring 08-34 03 02