Annons
Annons

Site Manager

Helio Slottsbacken

Helio Slottsbacken hittar du mitt i Gamla Stan med utsikt över vattnet i ett unikt palats från 1600-talet. Flemingska Palatset som det heter, har genomgått en total renovering under det senaste året, och nu letar vi efter en person som vill driva vårt levande community på 250 personer med spännande entreprenörer och bolag. Förutom coworking, så innehållet huset också flera mötesrum och en unik eventlokal med utsikt över vattnet.

Att vara Site Manager på Helio Slottsbacken betyder att du är den viktigaste personen i vardagen för våra medlemmar och gäster. Du ansvarar för helheten med medlemsupplevelse, bygga nätverk i närområdet, försäljning och planering framåt. Du har ansvar för ett team på 1-2 personer på plats och ett helt hus på 1600 m2, kontor, event, externa mötesgäster och mycket mer. Som stöd i vardagen har du vårt huvudkontor med ekonomi, marknad, försäljning och HR.

En dag på Helio Slottsbacken kan handla om att ta extra bra hand om de 250 personer som jobbar i huset, sätta ”den perfekta visningen” med ett nytt spännande spelbolag på förmiddagen, planera ett stort event för NA-KD på kvällen och under dagen se till att 2 medlemmar dricker kaffe med varandra som verkligen borde börja jobba ihop. Väldigt få dagar kommer att se likadana ut, och du kommer träffa massor av nya människor varje dag.

Vi vill skapa världens bästa ställe att ha sitt kontor eller möte på, och du kommer att hamna mitt i ett motiverat gäng med kollegor som tar sin uppgift både på fullaste allvar – och med en klackspark när det behövs 🙂

Kvalifikationer
Hos Helio kommer du:

• Att vara en stolt ambassadör för Helio
• Att ansvara för vårt coworking space och mötesplats på Slottsbacken: från visningar & försäljning, planering, beställningar och schemaläggning till att medlemmarna har en upplevelse som verkligen känns i hjärtat. Vår personal får väldigt höga betyg i medlemsundersökningarna, men vi tror alltid det finns en nästa nivå!
• Att sälja in och organisera möten och event för externa gäster. Till exempel beställa mat från restaurangpartners, planera med personal och ta hand om kunden från start till mål.
• Att arbetsleda ett team på 1-2 personer.

Vem är du som person:
• Du är nyfiken och älskar att träffa människor
• Du tycker det är spännande med entreprenörskap & startups
• Du är social med massor av energi!
• Du har jobbat med service tidigare och har arbetat i en ledande befattning i tidigare roller under minst 3 år

Hos oss kommer du att:
• Bli en del av ett snabbt växande företag där du kommer att stora möjligheter att påverka din egen roll
• Vara med på insidan av ett globalt skifte i hur människor vill ha sitt kontor
• Bli en del av vårt gäng med roliga kollegor, regelbundna AWs och aktiviteter
• Ha schyssta villkor: kollektivavtal, försäkring, friskvårdsbidrag, mobiltelefon och allt annat du behöver för att kunna göra ett riktigt bra jobb hos oss.

Anställningen är heltid med tillträde enligt överenskommelse. Din närmaste chef är vår COO, driftchef för alla våra locations.

Urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte innan du skickar in! Vi kommer att göra kunskap- och personlighetstester för den här positionen.

Ange i ansökan att du sett annonsen på besoksliv.se. Se även alla våra lediga jobb på Besöksliv Jobb på Facebook

Ansök här
Fler lediga jobb
Annons
Annons

Platsannonsera på Besöksliv

Söker du medarbetare från hotell och restaurangbranschen?

På besöksliv.se når du direkt personer med branscherfarenhet och kompetens i hela Sverige. Din platsannons publiceras i minst ett av våra nyhetsbrev. Vi har massor med nöjda och återkommande kunder, från alla delar av besöksnäringen.

Kontakta Informa på besoksliv@informa.se eller ring 08-34 03 02