Annons

Guest Experience Manager

Hotel C Stockholm

Hotel C Stockholm med sin tydliga Stockholmsprofil är ett av de starkaste varumärkena bland Stockholms affärshotell. Hotel C Stockholm lägger stort fokus på att gästernas vistelse ska upplevas efter värdeorden, personligt, enkelt, tryggt och Stockholm. 

Alla våra 367 hotellrum har fantastiska fototapeter från Stockholms gator och torg och möbler framtagna av Alexander Lervik. I hotellets allmänna utrymmen återskapas miljöer från bland annat Gyllene salen i Stadshuset, körsbärsträden i Kungsträdgården och Stockholms saluhallar.  I februari 2019 öppnade även en helt ny restaurang, Swede Hollow på entréplan i hotellet. No waste, great taste & a new place to call home är visionen och svensk comfort food serveras på tallrikarna. Inte att glömma så är också världens första permanenta ICEBAR belägen på hotellet sedan 17 år tillbaka, en oförglömlig upplevelse med många internationella gäster! 

Vår vision är att skapa unika Stockholmsminnen för alla gäster som besöker oss. Det var därför vi startade Stockholm Information Desk i hjärtat av vår lobby. Här skräddarsyr vi tips till våra gäster, såväl affärs och leisure resenärer – kurerade av vårt Guest Experience team. 

Så! Välkomna till Hotel C Stockholm och kom ihåg; Stockholm starts here!

Bli en av nyckelpersonerna på hotellet i visionen att skapa unika Stockholmsminnen! 

I rollen som Guest Experience Manager har du ett helhetsperspektiv och jobbar både operativt och strategiskt. Du är hotellets ambassadör i alla frågor gällande gästnöjdhet och du arbetar aktivt för att vi ska nå våra mål. Du är kreativ i hur vi alltid kan göra våra gästers vistelse ännu bättre och älskar att vända en missnöjd gäst till en ambassadör! Tillsammans med Head of Guest Experience leder och planerar du den operativa verksamheten på avdelningen och arbetar proaktivt med ständiga förbättringar.

Några av dina arbetsuppgifter är:

  • Säkerställa att vår gästservice alltid håller högsta nivå
  • Dagligen besvara gästrecensioner i alla våra kanaler
  • Vara första och sista kontaktperson för våra gäster i lobby och Stockholm Information Desk
  • Vara en nyckelperson i hantering av VIP-gäster samt vårda relationer med befintliga stamgäster
  • Reklamationshantering med aktiv uppföljning
  • Stödfunktion i onboarding och utbildning genom att bidra med inspiration och kompetens inom gästrelationer och upplevelsefrågor
  • Projektleda och delta i gäst- och kundaktiviteter på hotellet
  • Ha ett nära samarbete med såväl drift som hotellets säljavdelning.

Så vem är du?                                                                                                                 

Vi söker dig som vill leva efter vår vision; att skapa unika Stockholmsminnen för våra gäster! Något man pratar om i efterhand, något man vill återuppleva. Vi söker dig som kan leda med gott exempel och coacha och inspirera våra team. Du älskar att leverera serviceupplevelser utöver det vanliga och precis som oss, älskar Stockholm och vill dela med dig av din kunskap till våra gäster. Du är en kreativ och idérik person som har lätt att engagera och inspirera din omgivning. Du tycker om att arbeta självständigt och är bra på att planera och organisera din tid och arbete. Att vara flexibel är en självklarhet för dig. Vi ser gärna att du har en gedigen erfarenhet från servicebranschen. Kunskap av projektledning är meriterande. Du pratar och skriver svenska och engelska helt obehindrat, flera språk är ett stort plus.

Tjänsten rapporterar till Head of Guest Experience.

Anställningsvillkor: 

Lön: Enligt överenskommelse
Tjänstgöringsgrad: 100%
Arbetstider: Du jobbar varierande med flexibla arbetstider som kan innefatta kvällar och helgtjänstgöring.
Stor variation mellan administration och drift.
Innefattar Dutytjänstgöring enligt schema.

Sista ansökningsdag:10/9 men ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare.

Vill du veta mer eller undrar över något? Kontakta Head of Guest Experience

e-post: lotta.eriksson@hotelcstockholm.se
mob +46 702 141457

Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök här
Fler lediga jobb
Annons
Annons

Platsannonsera på Besöksliv

Söker du medarbetare från hotell och restaurangbranschen?

På besöksliv.se når du direkt personer med branscherfarenhet och kompetens i hela Sverige. Din platsannons publiceras i minst ett av våra dagliga nyhetsbrev. Vi har massor med nöjda och återkommande kunder, från alla delar av besöksnäringen.

Kontakta Informa på besoksliv@informa.se eller ring 08-34 03 02