Annons
Annons

Office Manager

7A Office & Lounge

Vår Mikaela går snart på föräldraledighet och vi behöver hitta en ersättare med samma energi och glädje! Har du hög social kompetens och gillar att arbeta nära gästerna, samtidigt som du är en fena på att planera och organisera? Gillar du att skapa en skön stämning omkring dig och drivs av att leda ditt gäng mot uppsatta mål och få dem att växa och blomma? Då kanske den här rollen är som klippt och skuren för dig.

Vår vision och vår verksamhet
Vad vi gör vet du kanske redan, om inte finns all information här. Vår kultur bygger på omtanke, engagemang och glädje och vår vision är att skapa en upplevelse utöver det förväntade genom att också vara personliga, välkomnande och innovativa.

Vi söker dig som…
• Självständigt kan leda och planera den dagliga driften på vår största anläggning, där vi idag har cirka 130 olika företag som hyr in sig i våra kontor
• Är en naturlig relationsskapare som kan skapa en personlig och välkomnande atmosfär – för medarbetare, hyresgäster och övriga besökare
• Har ett starkt intresse för att analysera gästernas behov och problem för att skapa bästa möjliga upplevelse – idag och i framtiden
• Kan samordna hyresgästanpassningar och ombyggnationer samt hålla kontakt med fastighetsägare och hyresgäster i dessa processer
• Vill driva utveckling av aktiviteter som skapar mervärde för hyresgästerna
• Känner glädje i att leda som förebild mot uppsatta mål och skapa förutsättningar för att det ska vara kul att gå till jobbet

Vad har du med dig?
• Stor och varm personlighet med en positiv grundinställning
• Erfarenhet från liknande tjänst, gärna inom kontorshotell/co-working, konferensverksamhet eller annan serviceintensiv och snabbrörlig verksamhet
• En tydlig ledarförmåga och några års erfarenhet av ledarskap för ett medelstort team
• God förståelse för grundläggande företagsekonomi och erfarenhet av att arbeta mot ekonomiska nyckeltal och budget
• Mycket god förmåga att prioritera och leda ditt eget arbete och en positiv inställning till förändring och utveckling – du gillar när det rör på sig och ingen dag är den andra lik

Vi erbjuder…
• Härlig företagskultur och roliga kollegor med högt engagemang
• Högsta möjliga friskvårdsbidrag utan förmånsbeskattning
• Arbetsplats i unika lokaler mitt i centrala Stockholm
• Stora möjligheter att vara med och driva utvecklingen av vår ”produkt” och skapa bästa möjliga upplevelse för både gäster och medarbetare

Låter det kul? Ansök direkt – vi gör urval och börjar intervjua efterhand som vi får in ansökningar.

Anställningsform: Föräldravikariat, cirka 1 år
Sista ansökningsdatum: 2022-04-04
För ytterligare information vänligen kontakta: Sofia Sjögren, tel 08 586 107 47, sofia.sjogren@7a.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Ange i ansökan att du sett annonsen på besoksliv.se. Se även alla våra lediga jobb på Besöksliv Jobb på Facebook

 

Ansök här
Fler lediga jobb
Annons
Annons

Platsannonsera på Besöksliv

Söker du medarbetare från hotell och restaurangbranschen?

På besöksliv.se når du direkt personer med branscherfarenhet och kompetens i hela Sverige. Din platsannons publiceras i minst ett av våra nyhetsbrev. Vi har massor med nöjda och återkommande kunder, från alla delar av besöksnäringen.

Kontakta Informa på besoksliv@informa.se eller ring 08-34 03 02