Annons

Customer Success Manager

Spectra Systems

Vill du arbeta med nästa generations affärssystem för Hotell & Konferens?

Spectra Systems är leverantör av nästa generations affärssystem för Hotell & Konferens. Våra väletablerade och driftsstabila system har kompletterats med ett flertal nya produkter som låter användaren dra nytta av intuitiv funktionalitet inom alla områden av hotelldrift. Systemen bygger på modern hybrid molnlösning som utnyttjar fördelarna med en Microsoft Azure Multi-tenant miljö.

Vi arbetar ständigt och långsiktigt med utveckling av digitala lösningar som snabbt förändrar hotellbranschen mot ökad effektivitet i den dagliga verksamheten och förbättrar gästernas upplevelse och engagemang före, under och efter vistelsen.

Vår verksamhet bygger på långvariga relationer med våra kunder. Kombinationen av våra medarbetares tekniska IT kompetens, affärsförståelse och långa branscherfarenhet ger våra kunder framgång både på strategisk och operativ nivå. Vi är erkända för vår tillgänglighet, snabba respons och engagemang.

Spectra Systems Customer Success Manager
Vi växer med fler kunder och fler produkter, därför söker vi ytterligare två kollegor till vårt Customer Success Team.

Om tjänsten
Customer Success Teamet följer kunden från sin första dag hos oss, onboarding, utbildning och arbetar därefter löpande med dem för att de skall få bästa möjliga nytta av våra produkter. Teamet är experter på användning och rådgivning kring våra produkter och samarbetar tätt med vårt utvecklings- & teknikteam för underhåll och vidareutveckling av våra produkter.

Vi arbetar med nära och återkommande kontakt med våra kunder, där vi genom, information, kunskapsöverföring och presentation skapar förutsättningar för framgång i deras verksamhetsutveckling. Våra kunder skall uppleva att vi är aktivt involverade i utvecklingen av digitala lösningar som förändrar besöksnäringen mot ökad effektivitet i verksamheten och förbättrar gästupplevelsen.

Inom Customer Success Teamet har våra medarbetare olika fokusområden, som fördelas inom teamet utifrån erfarenhet och intresse. De kollegor vi nu utökar teamet med, kan med fördel vara intresserade av och vilja utvecklas inom tex Revenue-/Channel Management, eCommerce eller utbildning.

För att trivas tror vi det är en fördel att du
• Vill utvecklas och bli expert inom affärssystem för hotell- och restaurangbranschen
• Har flerårig erfarenhet från hotell- och restaurangbranschen
• Har god digital vana och teknisk förståelse och vill utvecklas inom dessa delar
• Är van vid att leda dig själv och räds inte ta egna initiativ och beslut
• Vill få andra att utvecklas och med glädje delar med dig av din kunskap

Vi erbjuder
• Stimulerande och utvecklande arbete i ett framgångsrikt företag
• Vara del av ett företag med korta beslutsvägar
• Vara del av ett företag i ständig utveckling för att vara en leverantör i framkant
• Engagerade kollegor med gemensamt fokus
• Möjlighet att växa in och utvecklas i rollen

Är du en person som gillar varierat arbete, utmaningar, mixa det tekniska med det sociala och leverera ett gott resultat till kunder? Känns beskrivningen som utmanande och samtidigt spännande?

Välkommen med din ansökan!

Vill du veta mer eller lämna din ansökan?
Besök gärna vår hemsida www.spectra-systems.se eller kontakta Mia Lennartsdotter, tel. 070-899 91 82.

Ansökan skickar du till job@spectra-systems.com, sista ansökningsdag 20/1 2022, intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.

Ange i ansökan att du sett annonsen på besoksliv.se. Se även alla våra lediga jobb på Besöksliv Jobb på Facebook

Ansök här
Fler lediga jobb
Annons
Annons

Platsannonsera på Besöksliv

Söker du medarbetare från hotell och restaurangbranschen?

På besöksliv.se når du direkt personer med branscherfarenhet och kompetens i hela Sverige. Din platsannons publiceras i minst ett av våra nyhetsbrev. Vi har massor med nöjda och återkommande kunder, från alla delar av besöksnäringen.

Kontakta Informa på besoksliv@informa.se eller ring 08-34 03 02