Annons
Annons

Enhetschef till 7A Office & Lounge Conference & Event

7A Sevena

Är du en driven och engagerad ledare som gärna tar stort ansvar? Har du förmåga att arbeta strategiskt och på ett inspirerande sätt leda dina medarbetare mot uppsatta mål? Tänker du i innovativa banor och har ett intresse av att förstå gästernas behov, så att du kan utveckla verksamheten i rätt riktning mot uppsatta lönsamhetsmål? Läs i så fall vidare!

Vår vision och vår verksamhet
På 7A finns många möjligheter – hos oss kan du konferera, arrangera ett stort event, hyra ett eget kontor eller ”co-worka” i våra businesslounger. På vår hemsida kan du läsa mer om vad vi sysslar med. Vår kultur bygger på omtanke, engagemang och glädje och vår vision är att skapa en upplevelse utöver det förväntade genom att också vara personliga, välkomnande och innovativa.

Vi söker dig som kan…
• ta det övergripande ledaransvaret för en av våra kontors- och konferensanläggningar
• utarbeta, implementera och följa upp budgetar samt resultat- och kvalitetsmål
• leda och coacha medarbetare på ett inspirerade, inkluderande och resultatinriktat sätt
• bygga relationer och förhandla avtal med kunder, leverantörer och partners
• arbeta i en föränderlig miljö, driva utveckling och se till att saker och ting händer

Vi erbjuder…
• chans att vara del i ett fartfyllt företag som är i ständig rörelse
• många härliga kollegor och en stark servicekultur
• arbetsplats i centrala Stockholm

Vad har du med dig?
• dokumenterad ledarerfarenhet med goda resultat, gärna från större konferens-/hotellverksamhet (erfarenhet från driftsledning inom konferens är ett krav)
• stor erfarenhet av försäljning, att driva affärer och samarbeten
• erfarenhet av förändringsledning och högt engagemang för att utveckla arbetsprocesser och driva digital utveckling
• grundläggande kunskap inom företagsekonomi, arbetsrätt och förhandling/avtalshantering
• mycket god förmåga att kommunicera och leda mot satta mål på ett tydligt och inspirerande sätt
• genuint intresse för människor, möten och att skapa gästupplevelser som överträffar förväntningarna
• goda språkkunskaper (flytande i minst svenska och engelska, tal och skrift)

Anställningsform: Tillsvidare
Sista ansökningsdatum: Urval sker löpande, så skicka in din ansökan direkt, dock senast 30 november 2022.

Varmt välkommen med din ansökan!

För ytterligare information vänligen kontakta
Eva Bloch
Head of People & Culture
Tel 070-342 57 22

Ange i ansökan att du sett annonsen på besoksliv.se. Se även alla våra lediga jobb på Besöksliv Jobb på Facebook

Ansök här
Fler lediga jobb
Annons
Annons

Platsannonsera på Besöksliv

Söker du medarbetare från hotell och restaurangbranschen?

På besöksliv.se når du direkt personer med branscherfarenhet och kompetens i hela Sverige. Din platsannons publiceras i minst ett av våra nyhetsbrev. Vi har massor med nöjda och återkommande kunder, från alla delar av besöksnäringen.

Kontakta Informa på besoksliv@informa.se eller ring 08-34 03 02