Front Office Manager
Blique by Nobis Hotel
/https%3A%2F%2Fwww.besoksliv.se%2Fwp-content%2Fuploads%2F2021%2F05%2Fblique_by_nobis_1200x628px_FB_1.jpg)
Du blir en nyckelperson i vårt förändringsarbete, där vi fortsätter att bygga en stark företagskultur som skall ta Blique by Nobis Hotel in i framtiden.
Efter en lång tid med pandemin i ryggen blickar vi framåt mot en annorlunda marknad, som vi anser kommer vara stark inom vårt segment. Därför har vi högt ställda krav i denna rekrytering.
Initialt kommer du att ansvara för planering, rekrytering och uppbyggnad av Front Of House, vilket inkluderar frontdesk, service management och switch board. Du rapporterar till COO, och ingår i ledningsgruppen.
Dina ansvarsområden är:
• Daglig drift, och utveckla framgångsrika rutiner.
• Kvalitetssäkra 4-stjärnig servicenivå-/upplevelse.
• Budgetering för avdelningar under Front Of House.
• Skapa och upprätthålla träffsäker kommunikation, mellan berörda avdelningar.
• Ledarskap, med ansvar att säkerställa medarbetarnas förutsättningar att lyckas med sina arbetsuppgifter på bästa möjliga sätt.
• Hantera Marriotts lojalitetsprogram, samt se till medlemmarnas bästa.
• Administrera provisioner, och agenter.
• Affärsutveckling tillsammans med ledningsgruppen.
• Hotellsystem, och övriga verktyg.
Om dig:
Du har/haft chefsroll inom hotell, med ansvar för Front Of House. Du är en stark ledare som motiverar anställda att känna sig trygga i att leverera en 4-stjärnig servicenivå dygnet runt. Du har kompetens, drivkraft och mål att utveckla avdelningen till den bästa i sitt slag. Har gedigen erfarenhet av Front office management, gärna erfarenhet av Opera Cloud eller Opera.
Vi ser fram emot din ansökan som skickas till COO,
Anna.bjorklund@bliquebynobis.se
Senaste ansökningsdag är 15/7 2021, och intervjuer med kandidater sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas tidigare än angivet.
Ange i ansökan att du sett annonsen på besoksliv.se. Se även alla våra lediga jobb på Besöksliv Jobb på Facebook