Annons
Annons

Meeting & Event Manager

Quality Hotel Friends

Well, hello there!
Mitt i Arenastaden i Solna, intill Friends arena och Mall of Scandinavia, hittar du Quality Hotel Friends. Vi är eventhotellet för de stora ögonblicken och kan anordna både stora och små evenemang. Hotellet, som öppnade i aug 2013, har förutom en stor eventsal, 10 st konferenslokaler, 400 rum, 2 restauranger och en lobbybar. Och vi växer, år 2020 öppnar vi ytterligare 250 rum.

Matchmaking pågår
Vi söker Dig som vill bidra till de stora ögonblicken med din brinnande passion för försäljning, service, organisation och struktur. För att passa in hos oss är det viktigt att du har erfarenhet från likanande tjänst samt är trygg i dina kunskaper och har förmågan att komma in i arbetet snabbt. Som person är du noggrann och strukturerad och drivs av att driva projekt och sätta kunden i främsta rummet. Identifierar du dig med vår personlighet som genomsyras av engagemang, omtänksamhet och nytänkande kan du vara vår nästa medarbetare.

Vad din relation kommer kräva

Du kommer ha fullt ansvar för hotellets Meeting & Event avdelning som innefattar konferensdrift och projektledning. Ditt fokus är att leda ett effektivt team, servicehjältarna som tar hand om våra gäster/kunder och levererar service enligt kundlöftet ”It’s taken care of” . Du är bra på att skapa goda förutsättningar för ditt team och få dina medarbetare att växa och ha roligt på jobbet – varje dag. Du kommer arbeta tillsammans med hotellets hotellchef för att driva din avdelning mot uppsatta mål och utveckla din avdelning framåt.

Vem är du?
– Du har erfarenhet från tidigare roll med personalansvar
– Du är en äkta, handlingskraftig och trygg ledare med god självinsikt och högt driv
– Du har positiv energi som smittar av sig och inspirerar andra
– Du brinner för att utveckla och coacha dina medarbetare
– Du tycker om att vara närvarande bland såväl gäster som personal
– Du har service i ditt DNA
– Som ledare leder du genom att vara ett föredöme och visar att det går att åstadkomma resultat med små medel
– Du är en bra lyssnare och skapar förtroende både i och utanför organisationen
– Du har glimten i ögat och har alltid nära till skratt
– Du gillar popcorn och/eller mjukglass
– Har du dessutom erfarenhet från systemen PMI, Timeplan och Cenium 6 är detta meriterande.
Vi ser gärna att du har erfarenhet inom ledarskap och att du brinner för att utveckla medarbetare och människor omkring dig.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde enl ö.k
Sista ansökningsdag är 31/8, urval kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

För frågor kontakta:
hanna.lidenblom@choice.se
Hanna Lidén Blom, Hotel Manager

Ange i ansökan att du sett annonsen på Besöksliv. Se även alla våra lediga jobb på Besöksliv Jobb på Facebook.

Ansök här
Fler lediga jobb
Annons
Annons

Platsannonsera på Besöksliv

Söker du medarbetare från hotell och restaurangbranschen?

På besöksliv.se når du direkt personer med branscherfarenhet och kompetens i hela Sverige. Din platsannons publiceras i minst ett av våra nyhetsbrev. Vi har massor med nöjda och återkommande kunder, från alla delar av besöksnäringen.

Kontakta Informa på besoksliv@informa.se eller ring 08-34 03 02