Annons
Annons

Platschef

Nynäs Havsbad

Är du en öppen, lyhörd och prestigelös ledare med passion för service? Då kan rollen som Platschef på Nynäs Havsbad vara något för dig. Havet, himlen, klipporna och ljuset ger dig möjligheten att arbeta i en unik och inspirerande miljö!

Är du en strategisk visionär med en stark kommersiell förmåga att skapa utomordentligt minnesvärda gästupplevelser. Gillar du dessutom att motivera och engagera ditt team, samt att du har gedigen erfarenhet av att driva ett hotell med flera olika verksamhetsdelar, så är du precis den vi letar efter. Ta chansen och sök rollen som Platschef på Nynäs Havsbad idag och bli en del av vårt fantastiska team!

Nynäs Havsbad ligger cirka 30 minuter från centrala Stockholm och erbjuder härligt boende, kulinariska upplevelser i vår restaurang och en inbjudande spa- och relaxavdelning vid havet. Vi är också en välbesökt konferensanläggning med utrymmen för både konferens och fest. Stillheten den fria havshorisonten och det unika läget ger en alldeles speciell upplevelse.

Om tjänsten
Vi söker en dynamisk och driven Platschef som kan ta ansvar för utveckling och drift av vår vackra och välrenommerade hotell- och konferensverksamhet vid havet. Som Platschef kommer du att ha övergripande ansvar för att leda och utveckla verksamheten, säkerställa hög kvalitet i gästservice och upprätthålla en trivsam arbetsmiljö för våra dedikerade medarbetare. Till din hjälp har du en ledningsgrupp som består av fem personer och själv rapporterar du till Regionchef.

Din bakgrund
• Du är en kommunikativ och lyhörd ledare som identifierar möjligheter och säkerställer genomförande.
• Du har en bakgrund inom besöksnäringen och erfarenhet av en ledande befattning inom hotell, konferens och spa-verksamhet.
• Du har erfarenhet av framgångsrikt affärsutvecklingsarbete utifrån marknadens behov.
• Du kan hotelldrift och du har dokumenterat goda resultat från såväl privat-som företagssegmenet.
• Du är affärsorienterad och kan balansera mellan drift, marknad, prissättning, traditionell och onlineförsäljning.
• Du har kompetens inom ekonomistyrning och rapportering.
• Du har god kännedom gällande kollektivavtal och arbetsrättslig lagstiftning.
• Du har erfarenhet av värdegrundsarbete för hållbar utveckling. Meriterande är erfarenhet av ledningssystem inom miljö, t ex ISO och/eller Svanen.
• Du behärskar Office 365 obehindrat, primärt Excel.
• Du är van att arbeta med olika affärssystem-/CRM-system.
• Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal, som skrift.
• Du har körkort och tillgång till bil.

Om Sodexokoncernen
Sodexo grundades av Pierre Bellon i Marseille 1966 och är världsledande inom hållbar mat och erbjudanden inom lärande, arbete, hälsa och nöje. Sodexokoncernen är unik genom sitt oberoende och grundarfamiljens delägande, sin hållbara affärsmodell och serviceutbudet med måltidstjänster och FM-tjänster. Dessa erbjudanden möter alla utmaningar i vardagen med ett dubbelt mål: att förbättra livskvaliteten för våra medarbetare och dem vi erbjuder våra tjänster, och att bidra till ekonomiska, sociala och miljömässiga framsteg i de samhällen där vi är verksamma. För oss går tillväxt och socialt engagemang hand i hand. På Sodexo är vårt syfte att skapa en bättre vardag, för ett bättre liv för alla.

Vill du vara en del av något större? Om du vill jobba tillsammans med människor med olika bakgrunder, Om du har stora ambitioner, inte är rädd för utmaningar och vill växa samtidigt som du bidrar till vår utveckling och tillväxt. Då är du välkommen till Sodexo!

Ansökan
I denna rekrytering har vi valt att samarbeta med Urvalet Executive AB. Vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta ansvarig chefsrekryterare Linda Wiltbourn, linda.wiltbourn@urvalet.se

Vi tar gärna emot din ansökan så snart som möjligt. Intervjuer sker löpande.

Välkommen att ladda upp din ansökan på Urvalets hemsida www.urvalet.se/karriar

Vänligen notera att vi inte tar emot ansökningar via e-post.

För denna tjänst kommer Sodexo genomföra en bakgrundskontroll på slutkandidat i samarbete med en extern leverantör. Slutkandidaten kommer att informeras och behöva lämna sitt samtycke innan det att bakgrundskontrollen genomförs.

Ange i ansökan att du sett annonsen på besoksliv.se. Se även alla våra lediga jobb på Besöksliv Jobb på Facebook

Ansök här
Fler lediga jobb
Annons
Annons

Platsannonsera på Besöksliv

Söker du medarbetare från hotell och restaurangbranschen?

På besöksliv.se når du direkt personer med branscherfarenhet och kompetens i hela Sverige. Din platsannons publiceras i minst ett av våra nyhetsbrev. Vi har massor med nöjda och återkommande kunder, från alla delar av besöksnäringen.

Kontakta Informa på besoksliv@informa.se eller ring 08-34 03 02